Nikdo si to nepřejeme. Všichni doufáme, že se nic nestane. Přesto nehody číhají všude kolem.
Co dělat, když se vám nebo vašim blízkým něco stane na dovolené? Jak se zachovat, jak postupovat, jak získat všechny zaplacené služby z cestovního pojištění? V tomto článku vám to popíšeme krok po kroku.
Co zde najdeme:
1. Uložte si číslo asistenční služby přímo do mobilu
Ještě před odjezdem na dovolenou nebo před opuštěním letiště si uložte číslo asistenční služby přímo do mobilu. Když totiž dojde k nějaké nešťastné události, nebudete mít čas ho hledat mezi hromadou papírů a dokumentů. A teď nežertujeme! Vždy si před dovolenou číslo asistenční služby uložte! Uvidíte, že vám jednou právě tato banalita zachrání peníze nebo dokonce život.
2. Okamžitě volejte asistenční službu
Pokud se něco přihodí, okamžitě zavolejte asistenční službu. Zavolejte ji dokonce dříve než doktora nebo sanitku. Operátor asistenční služby už totiž všechno zařídí za vás a navíc vám domluví takovou péči a ošetření, které bude hrazené cestovním pojištěním. Nic tedy nedomlouvejte, nic neřešte, ale pouze zavolejte asistenční službu.
3. Nedomluvíte se? Volejte asistenční službu
Nedokážete se domluvit místním jazykem? Potřebujete se domluvit na plnění, vysvětlit, co vás bolí, nebo si sjednat právníka? Na všechny tyto situace máte k dispozici právě asistenční službu. Nesnažte se proto překonat sami sebe, ale rovnou si zavolejte o pomoc.
4. Na peníze nehleďte, volejte asistenční službu
Lidé se bojí volat na asistenční službu většinou z jednoho jediného důvodu – hovor bude příliš drahý. Toho se ale taky bát nemusíte. Většina pojišťoven vám totiž telefonát do určité výše nebo celý proplatí. Hlavní je, abyste byli zdraví a v pořádku. Na všechno ostatní nemyslete!